Skip to content

Fakultet bezbednosti

Насловна страна arrow О Факултету arrow Институт за безбедносне студије arrow Београдска школа примењене безбедности

Beogradska škola primenjene bezbednosti

Stručna praksa Beogradska škola primenjene bezbednosti održana je u prostorijama Fakulteta bezbednosti Univerziteta u Beogradu u trajanju od 04. maja do 12. maja 2015. godine.

Rukovodilac i kordinator Beogradske škole primenjene bezbednosti je dr Darko Trifunović. Studenti kordinatori su Jovan Prvulović i Vladimir Banković. Beogradska škola primenjene bezbednosti je nastala kao potreba sinteze izmedju teorije i prakse. Predavači su eminentni stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom u radu različitih službi kao i međunarodnih organizacija.

Svakodnevno studenti su mogli da čuju 3 predmeta od kojih je svaki trajao po 2 školska časa. Predavanja su počinjala u 14 časova a završavala se u 20 časova.

Ideja ovog projekta bila je da se studentima završne godine Fakulteta bezbednosti pruže određena iskustvena znanja iz oblasti: 
  • Obaveštajne službe i metodika rada, Rade Džodić
  • Kontraobaveštajne službe i metodika rada, Aleksandar Kovačević
  • Analitika sistema bezbednosti, Andrej Protić
  • Analitika i službe bezbednosti, pukovnik Stevan Đurović
  • Služba državne bezbednosti i metodika rada, Prof. dr Mladen Bajagić
  • Specijalni rat i specijalne veštine i tehnike, Nikola Antić
  • Psihološko - propagandni rat, Goran Matić

Svakodnevna predavanja omogućila su studentima znanje iz navedenih oblasti. Pored klasičnih predavanja, predavači su zajedno u interakciji sa studentima radili neke vrste radionica. Radionice su bile organizovane u vidu diskusija kako bi se i sami studenti uključili u rešavanje datih problema, dajući svoja mišljenja.

Samo uključivanje studenata u razgovor na predavanjima omogućilo im je da uvide kako zapravo analitika, obaveštajni, kontraobaveštajni rad i ostali poslovi izgledaju u praksi.

Opšti komentar studenata završne godine Fakulteta bezbednosti Univerziteta u Beogradu je bio izuzetno pozitivan. Studenti su bili prezadovoljni predavanjima i izjavili su da bi ovakvi projekti trebalo češće da se realizuju jer pružaju praktična i iskustvena znanja iz već navedenih oblasti.

Slika-1 Slika-3
Slika-2 Slika-4
Slika-2 Slika-4
Slika-5